חידוש פנים לאוטו

איך אפשר לעשות חידוש פנים לאוטו בצורה מושלמת? אחת הדרכים הפופולריות היום לחידוש החלק הפנימי של האוטו היא באמצעות טיפול דיטיילינג Detailing. טיפול דיטיילינג לרכב הוא טיפול לניקוי הרכב המתייחס לכל הפרטים הקטנים ברכב הזקוקים לניקוי, מהחלקים הפנימיים של הפלסטיקה בפנים הרכב ועד חלקי הפח וצלחות הגלגלים. טיפול דיטיילינג מחדש את הרכב מבחינת מראה בצורה מושלמת ומביא אותו למצב חדש.

חידוש פנים באמצעות דיטיילינג

את טיפול הדיטיילינג לחידוש פנים של הרכב ניתן לעשות בסדנאות ייחודיות של אנשי מקצוע לטיפול ברכב. לטיפול דיטיילינג צריך ידע רב וניסיון בשימוש בתכשירים שונים המטפלים בפלסטיקה של הרכב. את טיפול הדיטיילינג עושים בדרך כלל במקרים הבאים:

– לאחר קניה של רכב יד שניה.

– לפני אירועים משפחתיים כגון חתונה.

– לפני מכירה של רכב יד שניה.

– לפני חגים כמו חג הפסח.

על מנת שטיפול הדיטיילינג יהיה ברמה גבוהה, כדאי לפנות לסדנא מקצועית לדיטיילינג עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום חידוש הרכב.

קביעת מועד לחידוש פנים לרכב

טיפול הדיטיילינג לחידוש פנים לרכב יכול לקחת זמן ממושך, תלוי מה גודל הרכב. מומלץ לקבוע מועד מראש לטיפול הדיטיילינג בכדי לשמור את היום המתאים לכם לטיפול. לאחר הטיפול הרכב שלכם יראה כמו חדש ויהיה נקי בצורה מוחלטת מכל גרגר אבק או לכלוך.

מה המחיר של דיטיילינג לפנים הרכב?

המחיר לדיטיילינג לפנים הרכב נקבע על-פי גודל הרכב ומצבו הנוכחי. לטיפול הפנימי ניתן להוסיף טיפול חיצוני של ציפוי ווקס על מנת להקנות לרכב מראה מבריק ומדהים גם בחלקו החיצוני.

חידוש פנים לרכבים בסדנא

קיבלתם החלטה להגיע לחידוש פנים לרכבים? מצויין! צוות חברת פיניש טק בע”מ ישמח לראותכם בסדנא של החברה בעיר נתניה, ולספק לכם שירות מקצועי לחידוש פנים לאוטו באמצעות שיטת הדיטיילינג. חברת פיניש טק בע”מ היא היבואנית הרשמית של מוצרי הטיפוח לרכב CarPro וצוות החברה מבצע את הדיטיילינג באמצעות התכשירים המקצועיים והאיכותיים של המותג.

חידוש פנים לאוטו עם אנשי המקצוע של חברת פיניש טק בע”מ

מעוניינים לקבוע מועד לטיפול לרכב שלכם? לקביעת מועד לטיפול הרכב באמצעות שיטת הדיטיילינג, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתרCarPro  ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.

Share this post